Promocje
Pościel Bawełna Perkal 160x200 - Flamingi
Pościel Bawełna Perkal 160x200 - Flamingi
95,00 zł 52,25 zł
szt.
Pościel Mikrowłókno 160x200
Pościel Mikrowłókno 160x200
70,00 zł 47,40 zł
szt.
Pościel Bawełniana 220x200 - Kolorowa Kratka
Pościel Bawełniana 220x200 - Kolorowa Kratka
85,00 zł 74,00 zł
szt.
Pościel Bawełniana 160x200 - Paski - kawa z mlekiem
Pościel Bawełniana 160x200 - Paski - kawa z mlekiem
70,00 zł 59,99 zł
szt.
Pościel Bawełniana 160x200 - Jednorożce
Pościel Bawełniana 160x200 - Jednorożce
69,00 zł 59,00 zł
szt.
Pościel Bawełniana 220x200 - Różowe Paski
Pościel Bawełniana 220x200 - Różowe Paski
85,00 zł 75,00 zł
szt.
Pościel Bawełniana 220x200 - Kolorowe Trójkąty
Pościel Bawełniana 220x200 - Kolorowe Trójkąty
87,00 zł 78,00 zł
szt.
Pościel Bawełniana 160x200 - Jednorożec
Pościel Bawełniana 160x200 - Jednorożec
74,00 zł 69,00 zł
szt.
Pościel Bawełniana 160x200 - Paski Zielone
Pościel Bawełniana 160x200 - Paski Zielone
65,00 zł 55,00 zł
szt.
Pościel Bawełniana 220x200 - Paski Zielone
Pościel Bawełniana 220x200 - Paski Zielone
85,00 zł 75,00 zł
szt.
Pościel licencyjna 140x200 - Rusty Rivets
Pościel licencyjna 140x200 - Rusty Rivets
74,00 zł 67,00 zł
szt.

Wzór Formularza Reklamacji

…………………………………………
(imię i nazwisko Klienta)
………………………………………..
…………………………………………
(adres Klienta do korespondencji)
…………………………………………
(numer telefonu do kontaktu)

Pani Anna Krzysztoń
F.H.U. ANMAR S.C.
Stefana Batorego 23
44-300 Wodzisław Śląśki
anmar.posciel@gmail.com

REKLAMACJA

Oświadczam, że zgłaszam reklamację w sprawie umowy sprzedaży, zawartej w dniu ………………………………………… i dotyczącej zakupu następującego towaru:

1) ………………………………………………………………… za cenę ……………………………………,
2) ………………………………………………………………… za cenę ……………………………………,
3) ………………………………………………………………… za cenę ……………………………………

Powyżej wskazany towar jest wadliwy, ponieważ ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………

Do niniejszej reklamacji załączam / nie załączam* fotografie obrazujące ww. wadliwość towaru.

Powyżej opisana niezgodność towaru z umową jest istotna / nieistotna*.

W związku z powyższym, w razie uznania reklamacji, żądam**:
1) przedstawienia przez Sprzedawcę propozycji w zakresie usunięcia wady albo
2) żądam wymiany towaru na nowy albo
3) zamiast wymiany rzeczy żądam usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przyjmuję do wiadomości, że przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru bez wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby mnie inny sposób zaspokojenia
4) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Mam świadomość, że przekazane przeze mnie dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celach związanych z wykonaniem tej reklamacji oraz spełnieniem związanych z nią żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Wiem, że przysługuje mi prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

……………………………………………………
(imię, nazwisko i podpis Klienta)

Informacja dodatkowa od Sprzedawcy:
Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celach związanych z wykonaniem Państwa reklamacji oraz spełnieniem związanych z nim żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji zostało zawartych w dokumencie „Informacje od administratora danych osobowych”.



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl